vrijdag 10 oktober 2014

Happy Birthday…..Memories are timeless!

Welkom beste vrienden,
Welcome dear friends,



 

Maja design vintage Autumn , Gesso, spellbinders circles & rectangles.
Sewing machine, Distress tool.

Dit papier, met deze toepasselijke woorden zijn perfect voor mijn verjaardagskaart. Zeker als je weet dat die bedoeld is voor een man van 70.
This papers and words are so perfect for my Birthday card, especially when you know it's made for a man of 70.

I want to join:
Vintage Utfordring: A birthday card without flowers.
Inky Chicks: die-cuts only

Hartelijk dank voor al die fijne reacties!!
Fijn weekend!
Thank you so much for all the nice comments!!!
Wish you a wonderful weekend!

Magda

5 opmerkingen:

  1. WAUW, wat mooi!!! Wat super knap gemaakt met dit prachtige papier!!! Ik ben er helemaal weg van en ik vind deze stijl van jouw zo knap, ik ben er helemaal weg van. Ik doe het je niet na....

    Fijn weekeinde! Wij hebben de komende week vakantie, dus wij gaan even het tempo weer naar beneden bij stellen en bijkomen :D

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, Magda, prachtig papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig Magda!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a Great card!! Love this papers:) Thank You for joining Vintage Udfordring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow !!! romantic, striking and so beautiful xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen