maandag 7 oktober 2013

Fairy stardust clean and simple

Lieve vrienden,
Dear friends,

Zoals je kan zien heb ik een eenvoudige kaart gemaakt.
As you can see , today a clean and simple card.






Gebruikte materialen / Used materials
Stempel Mo Manning stamp
Copics
Cardstock
Stikmachine / Sewing machine
Frantage
Silver stickles

I want to join:
A creative romance challenge: Fairytale and winged creations
Copic marker Sweden: boys
Challenges 4 everybody: anything goes

Hartelijk dank voor jullie fijne reacties!!
Thanks a lot for all your nice comments !!

Lieve groeten,
Lovely regards,

Magda

15 opmerkingen:

  1. eenvoudig, maar wel zo geweldig mooi!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful! Thanks for joining us in our latest challenge at Copc Marker Sverige.

    Good Luck!
    Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gek op CAS kaarten!!
    En jouw kaart is weer geweldig mooi!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik hou ervan! Prachtig zoals de afbeeldinkjes tot hun rect komen. Erg mooi, ook het elvenstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo stijlvol, echt prachtig!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very sweet card thankyou for joining us at our challenge at challenges 4 everybody good luck fiona dt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Magda! Love your card, so beautiful CAS card, gorgeous image and great coloring!
    Have a nice evening!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Clean and simple... and just stunning!!! Your fairy is amazing! Love it!!!
    Hugs,
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simply gorgeous! I just love your card! Thanks for joining us at A Creative Romance and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely and "wintery". :)
    Thanks for joining us in the latest challenge at Copic Marker Sweden.

    /Lisa - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet and wonderful card. Love the clean look. Wonderful colouring.

    Thanks for playing with us over at CMS.

    Higs, Åsa (DT-CMS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Magda,
    Je blog volg ik al een tijdje, maar ik plaatste nooit een reactie.
    Zelfs deze eenvoudig kaart vind ik super mooi.
    Waar heb je leren kleuren met markers? Je kleurt echt héél mooi.
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ann,
      Bedankt voor je fijne reactie!
      Ik heb de basiscursus Copic kleuren gevolg te Antwerpen en deze werd gegeven door Diny Sparkel. De specials heb ik echter niet kunnen volgen, maar ik kijk hoe anderen kleuren en probeer dat te verstaan .
      Zo bestudeer ik hun schaduwen en accenten en zoek uit waarom.
      Ook via you tube kan je veel filmpjes bekijken met kleurtechnieken.
      Ik hoop dat ik je een bevredigend antwoord heb gegeven.
      Veel succes !
      Ik ging naar je blog kijken maar zag enkel een fotoreportage , klopt dat?
      Fijne week!
      Magda

      Verwijderen