maandag 6 augustus 2012

Mona's verjaardags- verrassing / Mona's birthday-suprise


Lieve mensen,

Welkom op mijn blog
Ziehier het beloofde vervolg.

Dear friends, 

Welcome.
As promised, here are my following pages



















Ik heb dit speciaal gemaakt voor de verjaardag van Mona .
Wat ik leerde is dat wanneer je gelatine gebruikt, je moet opletten die best niet aan te raken.
Je vingers maken het vettig en dus gaat je poeder kleven op het gelatine-blaadje.
Dat maak ik wel eens opnieuw.

De donkerblauwe Tilda kreeg ik ooit als voorbeeld van Marieke. Bedankt Marieke!

I made this a special for my grandchild Mona's birthday.
I have to practice a bit more with the gelatine.
The dark blue Tilda is not colored by myself.
It was a gift from Marieke. Thank you Marieke!

Bedankt voor jullie bezoek en fijne reacties.
Ik wens jullie een zonnige, fijne week en tot....

Thanks a lot for your visit and lovely comments.
Wish you all a sunny, lovely week and until....

Lieve groeten
Lovely regards

Magda


6 opmerkingen:

  1. This is just so pretty Magda. I love it all!. Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhhh, wat ziet dat er schitterend uit!!!! Complimenten hoor!!!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend boekje is het geworden zeg, super mooi Mona zal er erg blij mee zijn, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi Magda what a fabulous mini album , I love the fab shape and the gorgeous images well done great work Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Magda my sweet freind, this is absolutely beautiful what a little work of art, its stunning, hop eyour keeping ok sweetie big huggies June xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk geworden, Magda, leuke foto's ook!
    nog gefeliciteerd met je mooie kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen