vrijdag 23 maart 2012

Friends forever



Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van Belles 'n Whistles zijnde "Beary big hugs".
Het papier is evenals mijn stempel reeds lang in mijn bezit en ik weet niet meer hoe het noemde.
De sketch die ik uitwerkte is een opgave van Quixotic Paperie.

Ik denk dat het zonnige weer, met die mooie blauwe lucht me inspireerde in mijn kleurkeuze.
Ik hoop dat jullie toch ergens de tijd hebben om van deze bijzondere voorjaarslente te genieten.

Bedankt om even te komen kijken en heel lief van jou om een bericht te schrijven.
Het is toch zo bijzonder prettig om te lezen.

Een heel fijn, gezellig weekend en tot ...

Magda

8 opmerkingen:

  1. How lovely Magda! Very sweet take on my sketch over at Quixotic Inspirations - thx for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Magda, en wat een lief stempeltje heb je gebruikt!
    Supers gedaan;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig geworden.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magda this is gorgeous, she is such a cutie with her little teddybear, awww, I love your use of circles too its really clever. Have a ovely daymy freind xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi kaartje, Magda, en wat leuk dat je weer meedoet met onze challenge! succes!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and your colouring is gorgeous
    Hugs louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a stunner its so beautiful me darlin, hope you have a lovely weekend huggies and love from me xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi stempelafdrukje, mooi kaartje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen