maandag 6 februari 2012

Love is in the air




Ditmaal gebruikte ik twee stempels van Magnolia en drukte die onmiddellijk op witte cardstock.
Deze heb ik dan ingekleurd met copics en bewerkt met Silver Stickles.
Crackle accent deed ik op het korfje en Glossy accent op de hartjes en vleugels.
De LOVE heb ik gestempeld met Archival Brilliance Lightning Black.
Ik gebruikte het Magnolia papier "Pink Muffin Dot"
Verder enkel bloemen en een houten hartje en deze zijn bewerkt met witte acrylverf en crackle paint .
De randen zijn gestikt en eveneens bewerkt met crackle paint.
Enkele dots geplaatst met de perlen pen.

Met dit kaartje wil ik deelnemen aan volgende challenges
Magnolia Down Under: Love is in the air
Deep Ocean: Love you
Just Magnolia & Hanglar: Anything goes en Valentine
Magnolia Tomic: Valentine & hearts
Magnolia-licious highlites: Shabby chic vintage

Van harte dank voor je bezoek aan mijn blog en het schrijven van een reactie.
Ben steeds benieuwd naar jullie reacties.

Ik wens jullie een fijne hartverwarmende dag en tot ...

Lieve groeten,

Magda

7 opmerkingen:

  1. prachtig geworden, Magda, heel mooi ingekleurd!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely gorgeous Magda! Elegant and sweet at the same time! A really special card!
    Thanks for sharing it with us at Just Magnolia! Hope to see you again soon:)!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just gorgeous Magda and I love the way you have done the background too xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely work Magda! Love the way you made the heart!

    Thanks for playing along with us at Deep Ocean this fortnight.

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simply Gorgeous!!! Thank you for joining this week TOMIC Challenge. Good Luck!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous card Magda!
    Thank you for joining MDUC this week for our love theme.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Magda, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen