woensdag 18 januari 2012

Black and white



Een tijdje terug zag ik op het blog van Jane een Tilda monochroom gekleurd en dit had me inspiratie gegeven om dit prentje te kleuren met enkel de C tinten copics.

De challenge van Magnolia down under is: kleur alleen met zwart-wit .
Voor de afwerking van mijn kaart gebruikte ik witte cardstock en een papier van Magnolia en deze heb ik gestikt en dit voor de allereerste keer.
De linten zijn recuperatie van cadeau-verpakkingen .
Enkele bloemen en parels.
De tekst is ook van Magnolia.

Dank je wel om even te komen kijken en heel lief van jou om een berichtje na te laten.
Dat is toch zo fijn om te lezen.

Ik wens jullie nog een fijne avond en een prettig einde van de week

Lieve groeten,

Magda

3 opmerkingen:

  1. Hi me darling this is gorgeous I love the monochrome look, im sorry I havent commented for a couple of days but ive just go a blank white page when I went on your blog, its ok now Ithink have alovely day my friend xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Magda, love the black/white
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card, looks great!

    Thanks so much for joining us at MDUC, hope to see you again!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen