donderdag 27 oktober 2011

A greeting of love



Aangezien ik een kaartje moest maken voor een komend huwelijk,en mijn vorige kaart niet voldeed aan de opgave van Dutch Magnolia lovers, heb ik besloten om het met de gevraagde sketch te maken.
Normaal werk ik mijn kaarten steeds uit volgens mijn eigen idee en een sketch challenge vind ik steeds moeilijk.
Natuurlijk doe ik hier en daar ideetjes op.
Mijn allereerste mooie kaart ooit, was dankzij Alina .
Wanneer je haar niet kent dan moet je zeker eens gaan kijken want zij kleurt prachtig!!!!
Naar mijn mening heeft zij de gave om, door haar manier van inkleuren, een afbeelding tot leven te brengen .
Dankzij haar kocht ik mijn eerste mooie bloemenponsen.



De stempel op de tag is van Magnolia, enkele parels, bloem en crackle paint.



Zoals je ziet heb ik ook de binnenkant bewerkt.
De tekst is van Magnolia, alsook het bedrukte papier.



Aan deze kant gebruikte ik een embossingsfolder en het kleine meisje kleurde ik slechts gedeeltelijk.
De bloemen bewerkte ik met crackle paint en haar kleed met glossy accent en met fijn glitterpoeder van Kars ( dat deed ik ook met het kleed en bloemen van het bruidspaar).
Haar schoentjes enkel met de glossy accent zodat ze net lakschoentjes draagt.

Nu even een woordje van dank.
Het deed me veel plezier om te zien dat ik nieuwe volgers heb en het was heel leuk om jullie reacties te lezen
Ik wens ieder van jullie een fijne dag, en als je kan, geniet dan nog even van de zonneschijn.
Bedankt voor jullie bezoekje en berichtje

Lieve groeten en tot...

Magda

6 opmerkingen:

  1. Good morning Magda, thankyou for visiting me this morning I too am now a follower of your beautiful blog, Imust go to work now but will have a look at all your lovely cards later, this one is stunning, have a lovely day huggies June xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh Wat een prachtige kaart !!

    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Magda doe zo verder en bedankt voor de kaartjes die ik reeds mocht ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi,
    Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart, Magda en wat leuk om dit te lezen, dank je wel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen