dinsdag 6 september 2011

Make your own background



Mijn kaart voor de Magnolia Tomic heb ik ditmaal eenvoudig gehouden.
Ik gebruikte color core cardstock en een embossingsfolder die ik ooit kocht bij boekenvoordeel.
Het verkregen reliëf heb ik met zacht schuurpapier bewerkt, zodat het beter zichtbaar werd.
Verder gebruikte ik een perlen-pen en enkel uitgeknipte vlinders van een Jack en Jill papier.
Tilda werd gekleurd met copics en ik heb haar een diadeem gegeven bij middel van de perlen-pen.

Fijn dat je even kwam kijken en bijzonder lief van je om een berichtje na te laten .

Ik wens je nog een mooie avond en morgen een leuke dag .

Lieve groeten,

Magda

4 opmerkingen:

  1. What a beatiful and elegant card! I really like the embossingfolder ypu have used here, so pretty! Thanks for joining us at Tomic this week!
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje zeg, mooie achtergrond, en mooi ingekleurd.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel stijlvol!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, clean and simple. Daar hou ik van.

    groetjes

    elke

    BeantwoordenVerwijderen