dinsdag 24 augustus 2010

Hetzelfde en toch helemaal anders....



Hier heb ik Tilda de gebruikelijke rozenblaadjes gegeven.
Mijn kaartje is ook helemaal anders van layout.
Het tekststempeltje is van stampin'up.

Ik had me voorgenomen om eens een digistamp in te kleuren , maar ik blijf problemen hebben met de afdruk.
Ondanks de hulp van Sassy Cheryl krijg ik steeds een fout melding bij het printen .
Dus dat wordt nog uitzoeken hoe .Wanneer Isabel terug in België is zal dat probleem waarschijnlijk wel opgelost geraken.
Dat zal dan in october / november zijn.
Ik moet nog zo veel van haar leren .
Geduld is toch een mooie deugd nietwaar ?!......

Bedankt voor je bezoek en fijne reactie en tot .....
Lieve groeten , Magda

1 opmerking:

  1. Hoi Magda, heel leuk kaartje, super mooi ingekleurd!
    Wat jammer dat je nog steeds problemen hebt met de digitale stempels! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ik heb denk ik in 6 verschillende webwinkels stempels gekocht! Ik weet niet of je zin hebt om opnieuw te proberen, als ik jou was, zou ik nog een stempel kopen, bijvoorbeeld bij Mo Manning, even kijken of je hetzelfde probleem hebt. Je krijgt dus een link, je klikt erop om je afbeelding te downloaden en natuurlijk moet je die opslaan op je computer, dus je klikt op ''Opslaan'' en dan moet je een nieuwe ''Map'' openen alleen voor digitale stempels.

    Ik zou ook contact opnemen met Cheryl, misschien wil ze opnieuw de link verzenden, je hebt de digi toch betaald, maar er is waarschijnlijk iets misgegaan met het opslaan, wie weet!

    Fijne dag,
    groetjes,
    Alina

    BeantwoordenVerwijderen