dinsdag 25 mei 2010

Rood

Mijn stempel is van the greeting farm en ik vond dat wel eens een leuke jongensstempel.
Joris is tien geworden en daarom dit kaartje voor hem. Zijn lievelingskleur is rood , vandaar mijn kleurkeuze. Binnenin had ik nog een tag voorzien als dino-ticket. Dus met een afbeelding van een dinosaurus en die dan met distress bewerkt . Dat had ik gedaan omdat ik op die manier hem wilde uitnodigen voor een bezoek aan het museum van de dino's. We hadden dat al eens samen gedaan met een klein groepje kinderen en ze hadden dat heel leuk gevonden.
Het zal zeker weer een heel fijne dag worden.
Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en je reactie. Het is prettig als er iemand een berichtje schrijft.
Lieve groeten , Magda

2 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, Magda, ik ben er helemaal weg van! prachtig papier en kleuren, ook je sketch vind ik geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Alina , dat doet me veel plezier
    Ik wens je een prettige dag.
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen