maandag 21 december 2009

Simon Says Challenge " Merry Christmas"


Hallo allemaal,
deze week vragen ze bij Simon Says challenge een kerstkaart. Natuurlijk geen probleem want in deze periode hebben we er enorm veel nodig. Ik heb er eentje gemaakt voor iedereen die ik later via mail aan iedereen ga versturen en dan op het blog ga zetten. Deze is weer eentje van mama. Het papier is van Marianne Design, Eline's paper, het rode heb ik geen idee. De bloemetjes zijn gemaakt met de retro bloemen pons en dan heeft ze ook nog nestabilities gebruikt. De stempel is van Penny Black clear stamps, maar ik weet helaas niet van buiten uit welk pakket deze nou net komt. En de stempel is ingekleurd met copics. Ik hoop dat ze hem mooi vinden, ik vind hem in elk geval al heel mooi.

1 opmerking:

  1. Lovely card :-) The image is fab and the papers are gorgeous :-)


    Thanks for joining the Simon Says Merry Christmas Challenge :-)
    Luv
    Lols and the DT x

    BeantwoordenVerwijderen